Isnin, 18 Julai 2011

Monday Mornin'

Salam,

Da 3 bulan x update apa-apa. Biasa la. xde mood konon-konon. Padahal terlupa. Haha. Since Mala bagi link utk blog dia, Diari Warna Pink, baru aku teringat kat blog aku. Kesian.

Hari nie pepagi da dpt call dari Kak Miza dari Bank Islam Shah Alam tentang loan kete. Macam-macam la pulak nak minta. Aritu minta Offer Letter arinie lak minta Gurentoo la bagai. Cam leceh la plak coz aritue kata kalau pakai Skim Siswazah senang je approve. Emm, aku just cakap la kat Kak Miza, if HQ nak pakai gurantoo sgt, xpayah la approve. Xde kete lagi senang. Leceh je.

Btw, dalam 3 bulan aku senyap nie, aku da rembat Sony Ericsson Xperia Arc! Sangat best dan kewl. Cuma yang kurang ada lah aksesori je. Agak payah nak cari. X macam IPhone 4. Macam-macam ada. Jeles-jeles. :)



Orait, aku beransur dahulu. Nak makan jap.

Regards,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan