Khamis, 21 Julai 2011

Meet Izzati, Iman & Tulip the Sugar Glider.

Salam.

Hari nie pas keje aku lepak jap kat umah atuk coz da dekat 2 minggu aku xdtg coz shift. Bila aku keje petang, aku balik kul 12 malam. Ble aku keje malam, aku balik 8 pagi dan umah atuk still x buka pintu lg. Jadi aku malas la nak kacau. (Padahal da ngantuk pas keje malam) ;) 

Izzati
Iman
Kebetulan cucu-cucu atuk pun ada, Izzati ngan Iman. Aku sampai je si Izzati da lari cari atuk coz dia nie cam anti skit ngan aku. Dan aku mmg suka sakat dia dengan peluk atuk la, tarik atuk la, jadi dia rasa cam aku nie nak rampas atuk dari dia. Haha. Dan mmg best je buli dia. Si akak lak, Iman deman campak. Jadi dia cam moody gak. Skit-skit pukul aku. Pastu peluk-peluk ngan adik dia. Manja la konon-konon tue. Haha.

<3Adik jaga kakak <3
Tengah lepak-lepak, makcik aku pun balik dan dia tunjuk aku Sugar Glider yang dia baru beli. Aku pun cambest je dpt pegang je menatang yang kecik cam anak kucing baru lahir. Hehe. Tapi yang xbest nye, ble dia panjat bahu aku, boleh lak dia kencing. Kurang asam betul. Nasib xde bau. Haha. Kalau adik aku ada tadi, mmg dia suh aku beli seekor untuk dia. :)

Pose

Port best untuk tido. ;)
Dalam sejam gak la lepak sana. Nie pun baru je sampai umah. Nak rehat-rehat sebentar.


Regards.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan