Selasa, 19 Julai 2011

.16 Long Hours.

Dush! Dush!

Hari nie kena keje 16 jam straight dari 1600 sampai la 0800 besok pagi. Means aku keje 2 shift. Xpe la, rezeki untuk OT jgn di tolak. Lagipun keje petang dan malam xde la panas sgt. Haha.

Pagi tadi terbangun awal lak dlm kul 0945. Sejak akhir-akhir nie slalu sgt bgn awal. Selalunya kul 1200 dan ke atas baru buka mata. Training untuk bulan puasa kot. Nanti da puasa x de la bgn lewat sgt. Kang kurang pahala puasa den. Bangun je bapak aku ajak pegi sarapan kat SUKAND FOOD. Tp dia gerak dulu la ngan ibu aku coz aku baru nak mandi. Pastu da bersiap, pegi isi minyak motor dulu coz jarum da sampai E. Kang terkangkang aku kena tolak motor. Da banyak kali aku kena bebel ngan ibu coz suka sgt isi minyak ble betul-betul da kering. Nak wat camne, da habit camtue. haha. :)

Sampai SUKAND FOOD je da ada Mee Sup ngan Roti Steam Butter Kaya utk aku. Hehe. Sekejap je settle coz malam td x dinner langsung. Balik rumah je ingat ada roti tp cuma tinggal 3 keping je. Yang lain ibu ngan bapak aku da rembat dulu. Da settle tp sempat lagi order 2 hotdog. Haha. Selesai je sarapan, aku pulang dulu sementara bapak ngan ibu aku ada keje masing-masing. Sampai je rumah, terus on9 Facebook dan layan citer 'How I Meet Your Mother' season 5. Memang marathon la jgk coz 24 episode aku sempat layan dari kul 1100 sampai 1500. TERBAEK!!!

Ted Mosby, Marshall Eriksen, Lily Aldrin, Barney Stinson, Robin Scherbatsky

Kul 1600 masuk keje dan aku sempat tapau nasi campur kat Mak Mah Corner sebab tetiba lapar x lunch. Hehe. Masuk-masuk je opis, aku tgk ada Bos baru aku, Cik Wana (coz masih single) yang berasal dari Sabah. Sebelum nie sebagai Terminal Manager (TM) kat Tawau dan menurut ibu aku, Cik Wana nie sekampung ngan tunang aku kat Putatan, Sabah. Umur beliau masih muda lagi, dalam lingkungan 30-an rasanya. Itu yang aku dengar-dengar la dari officemate aku. Lagipun xkan la aku sibuk-sibuk nak tanya umur dia kan? kang x pasal-pasal potong gaji. Lalala. Dorang ada meeting ngan Engineer SRC ngan kontraktor TD tentang projek Biodiesel (B5) yang konon-konon nak lauching 01 August 2011 tp tgk cam x sempat je. Hehe.

Pump Panel

Loading Instruction

Orait, sambung keje kembali. Curi tulang lama sangat pun penat gak. Hehe.

Regards.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan