Jumaat, 22 Julai 2011

Padan muka kau MAYBANK!

Haha.

Hari nie den da gaji pastu pegi la settlekan apa yang patut seperti bil-bil, nafkah kepada tunang dan pegi la potong rambut. Sampai je kat Maybank, aku nampak ramai manusia di depan pintu masuk Maybank. Jadi aku dengan rasa ingin tahu pegi la menonton apa yg berlaku. Tengok-tengok rupanya ada piket oleh pekerja-pekerja bank. Then aku dpt flyer dari dorang. Rupa-rupanya dari National Union Of Bank Employees (NUBE). Antara sebab musabab dorang adakan piket ada seperti keratan flyer di bawah.

Part 1

Part 2
Aku mmg x suka ngan Maybank nie coz interest untuk CC mmg tinggi. Jadi mmg pasnie aku xkan buat apa-apa kat Maybank. Servis pun cam nak xnak je. Satu-satu yang aku suka cuma la Maybank2u je. Yang lain cam hampeh. Haha. Bila baca flyer dorang nie dan lihat gaji CEO dorang yang sehari je da RM12,868.49, mmg cam gampang je kalau dibandingkan ngan gaji den yang cuma RM100 sehari.

Part 3

Part 4

Part 5
 Dan untuk video dorang nyanyi cam wat konsert je. Haha.



Kesimpulan, mmg PADAN MUKA KAU MAYBANK. Haha. ;)

Regards.

3 ulasan:

  1. apecer ni dowh? yg mogok tu semua pekerja dia ke?

    BalasPadam
  2. Haha. Xde la semua, ada gak dari bank lain coz dorang satu union. Tapi union dorang nie mmg kuat sampai berani wat camni. ;)

    BalasPadam
  3. ui...sorryla aku dh tak dpt sign in FB dh lupa paswod kehkehkeh, so cari ko sini..bolehla kan. ko dh kawin ke belum ha? haritu kan ko tunang.

    BalasPadam