Ahad, 24 Julai 2011

Harimau Muda kena baham ngan Singa.

Malaysia (3) - Singapura (5)
 Smalam (23.07.2011) perlawanan pertama pusingan kedua untuk kelayakan Piala Dunia 2014 antara Singapura & Malaysia yang berlangsung di Stadium Jalan Besar, Singapura. Resultnya agak m'dukacitakan peminat di tanah air dengan kekalahan 3-5. Walaupun x tgk secara live, dari report di Berita Harian, Kosmo, dpt disimpulkan banyak kesilapan yang di lakukan oleh pertahanan  Malaysia sehingga di bolosi 4 gol pada separuh masa pertama. Dan 1 gol di separuh masa kedua. Gol-gol  Malaysia di jaringkan oleh Safee Sali minit (1, 69) dan Abdul Hadi Yahaya (68) manakala gol Singapura pula oleh Aleksandar Duric (7, 80), Qiu Li (21), Mustafic Fahrudin (43) dan Shi Jiayi (45). Safiq Rahim dari Malaysia dan Ismail Yunos pula di layangkan kad merah pada minit ke-49 dan minit ke-53.

SAFIQ (empat dari kiri) dilayangkan kad merah selepas terjahan keras ke atas pemain lawan, malam tadi. (Sumber dari Berita Harian)
 Dan jika  Malaysia nak layak ke pusingan seterusnya, kena la menang pada perlawanan timbal balas di Stadium Nasional, Bukit Jalil pada 28.07.2011, Khamis pada pukul 2045. Aku MUNGKIN pergi dan MUNGKIN TIDAK coz aku keje shift malam. Da la Chelsea game aritue x pergi. Haha. :)

Kg Arab VS Kg Baru SiRusa
Petang tadi pulak kena paksa ngan Ibu aku pergi ke Padang Kilat utk support game bola untuk piala apa ntah antara Kg Arab VS Kg  Baru SiRusa. Semi-Final nye game. Jadi, pas keje td terus la pergi layan dan keputusan adalah Kg Arab layak ke Final jumaat next week dengan kemenangan penalti 5-4 setelah perlawanan seri 1-1 tamat masa 90 minit.

Anak sape ntah. Haha.
Ramai gak memember yg main cam Zamer, Tebu ngan Yazid dan tetiba je cam jeles coz tgk dorang still bersukan walaupun da lama abes skolah. Aku lak da macam laki orang ngan perut ke depan da. Hehe.

Orait, siap-siap nak mandi. Jap lagi kena temankan ibu pegi office. ;|

Regards.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan