Isnin, 25 Mei 2009

25 Mei 2009 - Bermulanya 'Diary Of Abdillah Suffian'

Salam.
Buat kali pertama nya aku dalam hidup ini menulis blog. Selama ini cuma rajin membaca blog orang lain (itupun jika perlu. hehe) x). Em, tapi takkan selamanya nak membaca blog orang lain kan? Memandangkan aku tiada pengalaman dalam menulis diari secara 'manual', maka hari-hari yang akan datang akan aku cuba untuk menulis diari hidup aku secara 'digital'. Memang sudah lama aku ingin mempunyai blog aku sendiri tp memandangkan 25.05 adalah tarikh aku lahir ke dunia ini, adalah lebih bermakna atau mempunyai 'sentimental value' jika aku mulakan blog pada tarikh tersebut. Hahaha. Agak geli jugak statment aku nie. tapi tidak mengapa, jika kita tidak memulakan sesuatu, pasti tidak akan ada sesuatu. Rite?

So, pada hari ini la bermulanya 'Diary Of Abdillah Suffian'. Mari kita menulis sehingga lebam!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan