Rabu, 16 Mac 2011

.Kenduri dan Letrik.

Huhuhu. Baru pulang dari rumah sahabat karib iaitu Amiruddin Khairi. Keluarga beliau buat kenduri kesyukuran dan doa selamat untuk mereka berangkat ke Tanah Suci Mekah untuk menunai ibadah Umrah. Semoga Umrah mereka sekeluarga m'dapat pahala di sisi ALLAH S.W.T. Amin. :)

Petang td bleh plak letrik xde dari kul 12 pm sampai kul 4 pm. Aku da la mengantuk gle coz x cukup tido. Pastu letril lak xde. Tp mata da layu sgt, panas-panas pun aku lelap. Haha. Sampai satu tahap aku xbleh tahan lagi aku bgn la nak mandi. Masuk je bilik air, tetiba lampu terpasang. Hangin je satu badan. Tgh sedap-sedap tido xnak plak letrik ada kan.

Nie pun nak sambung tido balik. Nasib sok keje petang. Mau tgh hari baru aku terjaga. Hehe. :)

Nyte-nyte.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan