Khamis, 20 Januari 2011

Apakah aku semakin pelupa?

Hey You. ;)
Aku rasa aku semakin jadi pelupa. Haha.
Kenapa aku kata begitu?
Sebab smalam dengan confident nye aku bleh ingat hari khamis dan hari nie jumaat. Hehe.
Aku rasa mayb kerana dalam minggu nie aku hari-hari bekerja.
Sampai pengaliran masa pun xingat. ;)
Besok off day. Yeay!
Walaupun cuma untuk sehari.
Tp besok pepagi da kena bangun. (Adoi!)
Kena teman kan bapak aku ke Hospital Serdang untuk follow up ttg jantung dia.
Untuk makluman, bapak aku kena serangan jantung pada Disember lepas.
Namun disebabkan aku malas nak drive, jadi kena la naik komuter kat Seremban.
Pastu bapak aku amik kat Serdang.
Mayb aku stay lama skit kat KL setelah selesai settlekan hal bapak aku.
Lagipun my parents ada dinner kat 1World Hotel kat OU (One Utama).
Alang2 dorang da ada kat sana, aku balik la skali ngan dorang pas dinner. :)
K la, nak wat closing jap.
Kang leka balik lambat lak.
Salam. ;)
Sambil layan Flyleaf - Tiny Heart.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan