Selasa, 1 Februari 2011

-1st year anniversery-

Diam x diam da setahun aku bersama Gia. Tp kalau nak diikutkan mmg dah nak masuk 6 tahun aku ngan dia. :) Macam2 da aku dan dia lalui. Couple, break, couple, break, couple, break sampai satu tahap dia betul2 da FED-UP ngan perangai aku dan dumped aku. Selepas dia pergi, baru aku terasa betapa bodohnya aku sehingga sanggup lepaskan dia.

Sepanjang ketiadaan dia di sisi, hidup aku cuma cam biasa2 je. Kerja, kerja dan kerja sahaja yg ada dlm fikiran aku. Pas dapat gaji enjoy shopping sakan. Xde simpanan sgt masa tue.
Ye la, xde komitmen katakan. hehe.

Kadang-kadang ble layan Myspace atau Facebook memember cam Aneph ngan Akhmil, honestly mmg aku rasa jeles ngan dengki kat dorang. Nape? Sebab dorang nie jenis yg kewl dan setia pada GF dorang. Even Aneph cam RoxStar pujaan malaya pun dalam hati ada taman dan pelangi. :) Akhmil lak mmg aku respect coz relationship dia ngan Nieta masih bertahan dari zaman kolej sampai la skang. Da bertunang pun Disember lepas dan akan berkahwin June 2011. Congrat bro!

Terdetik rasa kagum kat dorang coz dorang enjoy life nie ngan gadis yang mereka sayang tanpa ada rasa berbelah bahagi. :) Setelah lama hidup terasa kelam, pada tarikh yang sama tahun lepas, hidup aku kembali bersinar semula. Kenapa? Aku da dpt curi hati Gia semula. ;) Usaha bertahun2 utk dptkan Gia kembali terasa amat-amat berbaloi. ;') Setelah setahun bersama kembali, aku rasa aku amat bertuah dan gembira sekali.

Kepada Gia, "Within this 1 wonderfull year, i'm the luckiest guy in this entire world. Why? Because i had u in my life. U make me almost perfect."

2 ulasan:

  1. good to know that you finally learn something in your life..btw happy anniversary to us.. (:

    BalasPadam
  2. happy anniversary to payen and gia....smoga bahagia hingga ke akhir hayat...perhhhhh hahhaha

    BalasPadam