Rabu, 2 Februari 2011

Room Service Please!

Bilik aku semakin da x jadi cam bilik. Almost 90% da macam stor atau cam kandang kucing beranak da. Since keje malam nie mmg malas sangat-sangat nak mengemas. Mane x nye, balik da kul 8pg dgn mata koyak x tido pastu sarapan jap n then terus tido. Bangun-bangun da nak petang. (Saja bagi alasan. Nak sedapkan hati sendiri):~)

Aritue da susun-susun skit. Tp bersepah balik. Langsung xde mood nak kemas da. Da kena bebel ngan Mem Besar baru la kelam dan kabut aku nak kemaskan. Haha.

Bukti A

Bukti B

Komik-komik aku yg buat cam bersepah. Parents aku da bebel da suh buang atau jual. Tp sorry Mem Besar, bertahun kumpul. Xkan dengan mudah nak jual. Haha. :)

This wik xde citer sgt cuma gasak OT masa Tahun Baru Cina. Kebetulan Tahun Baru Cina jatuh pada off day aku iaitu hari khamis dan jumaat. Apa lagi, gasak ar. Tanpa ada apa-apa bantahan sampaikan confused nak claim OT ngan Public camne. Da la gaji kena submit sendiri. Penat mmg penat sebab xde cuti tp berbaloi-baloi. ;)

Cuma start dari nex wik, aku da kena start balik jogging + push up + diet. Badan da naik cam anak badak air kot. Kadang-kadang wat keje skit da mengah. Belum campur nafas x cukup. Memang lemak + kolestrol da memenuhi setiap ruang-ruang dalam arteri. :(

Mau tido da. Nyte-nyte. ;)

2 ulasan: