Selasa, 11 Januari 2011

11.01.11

Salam.

Waa, 11.01.11? Tarikh yang betul2 unik.
Cuma hari nya adalah hari selasa. :)
Cuba bayangkan kalau hari sabtu @ ahad?
mau lenguh kaki pegi jemputan kenduri kahwin nie. haha.

Hari nie hari ke-3 gadisku merajuk dan alhamdulillah dia da oke skang cuma pasnie kena lebih sensitif. ;)
dan cuba utk elakkan buat si dia merajuk lagi. Lala.

This week da turn keje midnight.
Since malam smalam ble keje mmg xdpt tido.
cam malam td lak even keje xde, mata xbleh lelap.
maybe mata da terlebih lelap kot petang smalam. haha.
Pagi tadi masa da nak balik ada plak incident berlaku depan gantry.
Ada truck LPG kebocoran gas.
Memang kelam gle la ngan tetiba nampak asap putih keluar dari lori dan m'hala ke opis.
dgn ada bau gas lagi.
Nasib member opis aku sempat pecahkan siren glass kat tepi pintu.
Pastu semua kena keluar dan beratur kat assembley point kat luar refinery.
Dlm sejam jgk la lepak luar tp aku nya shift da abes so terus pulang.

Balik2 je terus layan PS3 dulu sementara tunggu sarapan di bawak pulang. hehe
Tapi parents aku xbeli lagi so aku pun kuar la pergi sarapan dengan mereka.
Balik je dari sarapan, msg2 ngan gadis aku jap pastu tido sampai la kul 0330 petang.
naik sakit kepala. haha.

k la, mau pergi training bowling jap.
sok ada tournament wei.
kena menang. haha.
Peace. ;)

sambil layan Reggie And The Full Effect - Your Boyfriend Hates Me. ;)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan