Sabtu, 8 Januari 2011

1st post for 2011..



Salam tahun baru pada semua.
Dalam sekelip mata da 2011 dan tau2 da 8hb.
Dan masih belum terlewat untuk aku wish Selamat Tahun Baru 2011.
Masa mmg pantas berlalu. Pastu tetiba da masuk february.
Ada apa dengan february? Kena la tunggu dan lihat. :)

Aktiviti hari nie adalah gotong-royong kat balai raya KG ARAB.
Jadi, pepagi da kena bangun.
Dalam kul 0900 da start sampai la kul 1200.
Nasib la ada lunch. haha.
Aku nye tugas adalah m'basuh kerusi.
Mula2 ingatkan okey la coz main air tp rupa2nya ada 200 kerusi kena basuh.
Pergh, mmg patah pinggang. Haha.

Pas da selesai semua aku pun pulang.
Sampai je rumah perut da mula memulas.
Dengan sepantas kilat aku berlari ke tandas. Dan sangat2 puas. Haha.
Pastu sambung la main PS3 - Winning Eleven 2010 (xde masa nak beli yang 2011) pastu msg2 ngan awek dan tepat kul 1500 mata da lelap sampai la kul 1800.
Bangun2 je ada cekodok ngan sardin. Apa lagi, makan dengan muka baru bgn tido. ;)

Hari nie lak kena keje malam. Kul 0000 kena masuk.
Adoi, org lain tido sedap2, aku kena keje. haha.
Tp xpe, keje malam syok skit. Keje x byk tapi mata la xbleh tahan. ;)
Da kul 2145, mau rehat dulu.
Sehingga bertemu kembali. :)

Sambil layan Neon Trees - Animal. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan