Sabtu, 6 Ogos 2011

1st Ramadhan yang cubaan.

Masuk hari nie da 6 hari umat Islam berpuasa dan alhamdulillah, aku masih bertahan. Hahaha. Tapi bulan nie betul-betul banyak dugaan coz keje da makin berlambak. Dalam minggu nie je da 2x aku kena keje 16 jam. satu kena buat straight dan satu lagi ada gap 8 jam. Punya la letih dan 1 ramadhan aritue mmg dugaan perabes.

Mau x dugaan coz hari Isnin, 01.08.2011 hari pertama puasa dan aku keje malam means sahur kat opis. Pastu balik kul 0800. Sebab member aku cuti jadi aku kena la cover tempat dia dan shift dia adalah petang. Aku masuk balik kul 1600 dan berbuka kat opis. Dan menu berbuka aku hanya la Megi coz x sempat nak tapau dan sibuk ngan keje dimana Biodiesel (B5) baru implement. Agak kelam kabut jgk la. Nasib mak aku kirim makan kul 2000. Kalau x, mau kelaparan sampai balik kul 0000. Huhu.

Megi peneman setia


Regards.

2 ulasan:

  1. Ayam tak reti nak apdet

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku power renjes pink,, cari la aku jimbet,, hahaha

      Padam